петак, 9. фебруар 2018.

ONO ŠTO SE NE VIDI OČIMA

   Pišem ovaj post kasno uveče. Pokušala sam da mu se oduprem i sačekam do sutra ali ne vredi. Nalet inspiracije. Verovatno ću ga sutra objaviti. Posvećujem ga, pre svega, svim vernicima, misleći na ljude koji veruju u ljubav, kojim god imenom je zvali (Bog, Alah, Buda, Svemir...). Meni je nevažno.

   Da li ste nekada pitali ljude, random, veruju li u čuda? Ja jesam, i dobijala sam zanimljive odgovore. Samo mi je nekolicina odgovorila potvrdno i ta nekolicina su uglavnom bili stariji, mudriji ljudi, dok su mi se mlađe generacije u principu izrugavale i davale duhovite i dovitljive odgovore. Zašto je to tako? Zašto više u čuda ne verujemo a u Boga samo kad naiđu praznici i kada nas 'muka natera'? 


   Boga smo percipirali kao nekog starog čiku koji sedi gore na oblaku, kažnjava nas kad smo nevaljali i kome se obraćamo samo kad nam je teško. A ako nam kojim slučajem ne pomogne i ne učini čudo, onda kažemo da On i ne postoji. 
   Mi čudo i Boga želimo da vidimo i tu je naš problem. A Bog je mnogo više od toga. Mi želimo da vidimo a naš vid je ograničen. Naš vid je samo jedna senzacija. Zaboravljamo da se Bog oseća dušom, kao što osećate ljubav prema majci, ocu, bratu, detetu, mužu, ženi... A vidite li tu ljubav? Bog se diše. Kao što dišete vazduh, punim plućima, bez koga ne možete ni minut. Koji hrani vaše ćelije, vaš organizam, koji vas drži u životu. A vidite li vazduh? Bog se miriše. Kao što mirišete cveće. Nema ko ne voli miris cveća. Miris detinjstva, kada pomirišete neku staru stvar koja u vama izazove stare, predivne emocije i podseti na lepo detinjstvo ili neku lepu uspomenu. A vidite li te mirise? Bog je dodir. Kada dotaknete nečiju dušu, srce, život lepom rečju, zagrljajem, poljupcem... A vidite li taj dodir? Bog je toplota. Kada vas Sunce ogreje posle duge i hladne zime. A vidite li tu toplotu? 

   Pogrešno ljudi doživljavaju Boga tražeći da vide dokaz. Može se, naravno, i videti, ko zna da gleda, ali se pre svega oseća. On je svuda. Ako baš želite da vidite, onda gledajte očima duše. Kada to shvatite, neće vam više trebati nikakav dokaz. A ako ne shvatate, nećete Ga videti sve i da vam lično siđe sa tog oblaka i predstavi vam se. Bog nije taj čika sa dugom belom bradom, već ljubav. A sve dok možete da osetite ljubav prema nekome ne treba vam čudo. Jer, ljubav je čudo!

Нема коментара:

Постави коментар

SVE TAJNE MONA LIZE

   Mona Liza! Stoprocentno sam sigurna da ne postoji osoba na svetu kojoj na pomen tog imena ne zasija u glavi čuvena slika. To je samo je...